Livits - powered by CCI
31-8-2022
resized-image-Promo (4)
 

In deze nieuwsbrief informeren we je over welke verbeteringen we hebben doorgevoerd na het KTO, lees je meer over de SLA rapportages die binnenkort verstuurd gaan worden. Vertellen we je wat de laatste veranderingen zijn in Google Analytics, stelt onze nieuwe collega Paul zich aan je voor en kondigen we basistrainingen Bijeenkomsten en CMS aan.

Veel leesplezier! 

 
 
kto
 

Verbeteringen in onze dienstverlening na het KTO

Ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek geeft ons inzichten in waar verbeterpunten liggen in onze dienstverlenging. Voor ons dus heel waardevol als je hieraan meewerkt! Natuurlijk vinden we het leuk om te horen als je iets heel goed vindt gaan, maar we leren ook graag om jullie nog beter van dienst te zijn. Maar wat doen we vervolgens met de uitkomsten? Hieronder een aantal zaken waar we aan gewerkt hebben en aan werken om jullie nog beter van dienst te kunnen zijn.

 
leesmeer-wit
 
 

Het einde van Google Analytics

Dat klinkt wellicht wat onheilspellend. Gelukkig gaat Google Analytics niet echt verdwijnen maar er komt wel een nieuwe versie aan: Google Analytics 4 (GA4). Dit betekent dat iedereen die de huidige versie gebruikt actie moet ondernemen. In dit bericht informeren we je over wat er gaat veranderen en hoe wij je hier bij kunnen helpen.

 
Lees meer paars
 
 
welkom Paul.PNG
 

Even voorstellen...Paul!

Welkom Paul!

Sinds 1 juli ben ik bij Livits begonnen als projectleider. Wellicht hebben we al contact gehad, zo niet dan stel ik mij graag even voor.

 
Lees meer paars
 
 

Basistrainingen Bijeenkomsten en CMS

Vanaf september geven we weer een aantal interessante trainingen over basismodules van Livits. Dit zijn gezamenlijke trainingen voor al onze klanten. Iedereen die hier interesse in heeft kan daarbij aansluiten voor een voordelig tarief van €250,- per persoon (excl. BTW). De trainingen zullen door gaan bij een minimale deelname van 2 personen. Deze training neemt ongeveer 2 tot 2,5 uur tijd in beslag.

 
Lees meer paars
 
 
sla 2
 

Inzicht in SLA performance met de nieuwe SLA rapportage

Aan het begin van het jaar hebben we vooruitgekeken naar de plannen die we binnen Customer Support voor dit jaar hadden.

Een van de punten voor dit jaar was inzicht geven in SLA performance. Eind vorig jaar zijn we overstapt naar een nieuwe tool die ons automatisch meer inzicht ging geven in de SLA afhandeltijden.

 
Lees meer paars
 
 
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_4_2
 
Lees meer paars