LIVITS - POWERED BY CCI
5-5-2023
rsz_achtergrond_teams_livits_def_v20211
 

Er staat weer een nieuwe nieuwsbrief voor je klaar! In deze nieuwsbrief: 

- Stelt nieuwe collega Romy zich aan je voor;
- Informeren we je over een belangrijke wijziging in notificaties voor leden;
- Ontdek je waarom de eerste indruk van leden bij het onboarden zo belangrijk is;
- En geven we je ten slotte een terugkoppeling van de Customerboard Q1. 

Veel leesplezier!

 
 
Welkom Romy verkl
 

Even voorstellen... Romy!

Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Romy Aartsen, ik ben 27 jaar en een geboren Bredanaar.

Een paar jaar geleden heb ik dan ook in Breda een huis gekocht samen met mijn vriend Thijs, waar ik inmiddels al ruim 9,5 jaar heel gelukkig mee samen ben.

 
leesmeer-wit
 
 

Belangrijke wijziging in notificaties voor leden

In onze Livits Release van 23 januari zat een belangrijke wijziging over het notificeren van je leden via Kolla, nieuwsbrieven en nieuwsartikelen. We vertellen je graag nog een keer over deze wijziging en waar je op moet letten wanneer je je leden op de juiste manier wil notificeren (of juist niet!).

 
Lees meer paars
 
 
onboarding2 verkl
 

3 Redenen waarom onboarding van nieuwe leden belangrijk is

Iedereen kent het gezegde wel: "You never get a second chance to make a good first impression" Een goede eerste indruk kan namelijk een krachtig effect hebben op hoe anderen ons waarnemen en op onze interacties met hen in de toekomst. Ook als vereniging is het belangrijk dat nieuwe leden zich welkom voelen en een eerste indruk kan daarin bepalend zijn. Je bent nieuw als lid en je wilt graag de waarde van je lidmaatschap ervaren, de weg vinden binnen de nieuwe omgeving en zorgen dat je alles uit je lidmaatschap haalt. In dit artikel delen we drie redenen waarom onboarden een belangrijk proces is voor jouw vereniging en je leden.

 
Lees meer paars
 
customerboard
 
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_3_2
 
Lees meer paars
 
 
 

De laatste Livits update: Release 2023.4.733 gemist?

Lees 'm hier terug!

 
 
customerboard
 

Terugkoppeling Customerboard Q1

Eind maart heeft de eerste customerboard van dit jaar plaats gevonden. In dit bericht lees je de onderwerpen die we hebben besproken en de feedback van de customerboard hierop. Ik heb stil gestaan bij de wisseling van de wacht, de Livits user interface, de roadmap van dit jaar en een productidee. Lees snel verder over deze onderwerpen.

 
Lees meer paars