BRAAZATOUR

12 januari is de lancering geweest van Braaza. We vonden dat de markt moest weten wat en voor wie Braaza is! In onze oranje Braaza-pakken, gewapend met worstenbroodjes en video brochures zijn we 3 weken op pad geweest.

In deze tijd hebben we heel veel verenigingen bezocht, nog meer mensen ontmoet en nog meer kennis opgedaan over deze doelgroep. Iedereen die kennis heeft gemaakt met Braaza is enthousiast over het product. Dat geeft veel voldoening, maar laat tevens ook zien dat er behoefte aan een product als Braaza is. Daar zijn we heel trots op. En natuurlijk zijn er nog wensen en verbeterpunten, maar hey we’ve just got started!

Braaza Verenigingssoftware


Of iedereen over een jaar nog steeds weet wie Rick en Wesley zijn? Geen idee, maar die twee heren in oranje pakken vergeten ze nooit meer!

Nu wordt het tijd om de worstenbroodjes eraf te trainen en de pakken naar de stomerij te brengen, zodat we snel op pad kunnen voor onze volgende ronde!

Wil je dat we ook jouw vereniging bezoeken en laten zien wat Braaza voor jouw vereniging kan betekenen? Laat het ons weten, we komen met alle liefde bij je langs en met worstenbroodjes!

Volg de Braazatour ook via twitter:
https://twitter.com/wesleyblommerde
https://twitter.com/rickveraart

 

 

> Lees meer