Naast dat de administratie software van CCI Groep de algemene werking binnen een vereniging zichtbaar verbetert, verkleint het ook de belasting voor de bureaumedewerkers binnen de organisatie. Door de geïntegreerde software kunnen uw bureaumedewerkers mailwisselingen, telefoongesprekken of bezoekverslagen vastleggen bij één of meerdere contacten in het CRM systeem. Dit kan zowel bij bedrijven, personen als werkgroepen. Waardevolle informatie voor als iemand van uw team afwezig is en een collega inzicht wil in de contactgeschiedenis van uw relatie. De anderen kunnen in de administratie software zien wat er de vorige keer besproken is en zijn direct op de hoogte van de wensen en vragen van uw leden.
Het ledennet is overigens afgeschermd: dit online platform is een besloten omgeving. Alleen uw leden, en uiteraard uw medewerkers, hebben toegang tot de omgeving en inzicht in de informatiedocumenten. Wat de administratie software voor verenigingen van CCI Groep kenmerkt, is dat het een all-in-one systeem is. Wij bieden een totaaloplossing in plaats van losse systemen die elk geschikt zijn voor slechts één onderdeel van de communicatie- en informatiestroom. In plaats daarvan komen CRM, CMS en DMS samen. Om uw interne organisatie goed te stroomlijnen en te zorgen dat iedereen zijn of haar werk naar tevredenheid kan uitvoeren, moeten vooral de dagelijkse werkzaamheden zo eenvoudig en efficiënt mogelijk uit te voeren zijn.